Αλυσίδα Ξενοδοχείων ή Οικογενειακό;

Όταν ξεκινάμε να οργανώνουμε τις διακοπές μας, το πρώτο πράγμα που βρίσκουμε είναι ο προορισμός. Ανάλογα με την επιλογή μας κλείνουμε εισιτήρια αεροπορικά, ακτοπλοϊκά ή όποιο άλλο είδος μας εξυπηρετεί. Έπειτα, επιλέγουμε το ξενοδοχείο στο οποίο θα μείνουμε. Συνήθως ο μεγαλύτερος διαχωρισμός ξενοδοχείων είναι η επιλογή ανάμεσα σε δημοφιλή ξενοδοχεία μεγάλων αλυσίδων ή σε κάποιο ξενοδοχείο οικογενειακού τύπου.

Οι αλυσίδες ξενοδοχείων είναι τα ξενοδοχεία που ανήκουν σε κάποιον όμιλο, ο οποίος έχει τις περισσότερες φορές αντίστοιχα ξενοδοχεία σε πολλές χώρες. Στην περίπτωση αυτή, επιλέγοντας ένα τέτοιο είδος ξενοδοχείου απολαμβάνεις κάποια επιπλέον προνόμια, ειδικά αν είσαι μέλος του ομίλου αυτού.

Για παράδειγμα, οι περισσότερες αλυσίδες ξενοδοχείων δίνουν την δυνατότητα στα μέλη τους να απολαμβάνουν προνόμια όπως δωρεάν χρήση γυμναστηρίου και εκπτώσεις σε μαγαζιά του ομίλου. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα χρήσης καθαριστηρίου, σπα, πισίνας, κομμωτηρίου κ.α.

Επιπρόσθετα, τα ξενοδοχεία αυτά σου δίνουν την δυνατότητα, σε περίπτωση αλλαγής του προορισμού, να μεταβείς σε άλλο ξενοδοχείο του ομίλου χωρίς περαιτέρω χρεώσεις ή με χαμηλό κόστος. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούν ένα αίσθημα ασφάλειας στον ταξιδιώτη. Δεν είναι λίγες οι φορές που στην προσπάθειά μας να γλιτώσουμε χρήματα κλείνουμε τις διακοπές μας πολύ νωρίς. Ως αποτέλεσμα, συχνά συμβαίνει κάποιο αναπάντεχο γεγονός που μας οδηγεί στην ακύρωσή του. Άρα τα χρήματα που έχουμε δώσει ως προκαταβολές χάνονται και εν τέλει η οικονομία που προσπαθήσαμε να κάνουμε δεν αποδίδει τους καρπούς που στοχεύαμε.

Παράλληλα, πολλές αεροπορικές εταιρίες στην προσπάθειά τους να έχουν περισσότερες κρατήσεις συνεργάζονται με τέτοιου είδους αλυσίδες ξενοδοχείων για καλύτερες τιμές στους ταξιδιώτες. Έτσι κλείνοντας αεροπορικά εισιτήρια, παίρνεις ταυτόχρονα κάποια έκπτωση για συγκεκριμένα ξενοδοχεία.

Στον αντίποδα βρίσκονται αυτοί που επιλέγουν για τις διακοπές τους ξενοδοχεία με οικογενειακό χαρακτήρα. Συνήθως αυτά τα ξενοδοχεία έχουν λίγα δωμάτια και περιορισμένο αριθμό ανθρώπων που κάνουν όλες τις δουλειές. Ο άνθρωπος στην υποδοχή είναι και ο ιδιοκτήτης, είναι αυτός που θα σερβίρει το πρωινό και αυτός γενικά που θα εξυπηρετήσει τον πελάτη σε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει. Τα ξενοδοχεία αυτά είναι συνήθως ξενοδοχεία που πηγαίνουν από γενιά σε γενιά. Ιδιοκτήτης ήταν ο παππούς. Έπειτα δόθηκε στον γιο ή την κόρη και αργότερα στα εγγόνια. Κάποιες φορές λοιπόν προκύπτουν προβλήματα, μιας και οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν όλες τις κατάλληλες γνώσεις διαχείρισης τέτοιον καταλυμάτων.

Βέβαια, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό μιας και η ανθρώπινη επαφή λύνει τις περισσότερες φορές όποια προβλήματα υπάρξουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις όμως δεν μπορείς να αποζητάς τις ανέσεις που σου δίνουν οι μεγάλες αλυσίδες για σπα, κομμωτήρια κ.α.

Ένα άλλο πρόβλημα που δημιουργείται είναι ότι εάν κλείσεις δωμάτιο από νωρίς και δώσεις προκαταβολή, τότε αυτή χάνεται στην περίπτωση ακύρωσης για οποιονδήποτε λόγο. Υπάρχουν όμως και οι περιπτώσεις όπου ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου είναι γνωστός σε κάποιον γνωστό σας και αυτό οδηγεί άμεσα σε μια πιο θετική αντιμετώπιση. Κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε σε  μια μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων, η οποία είναι πιο απρόσωπη.

Στο τέλος, όποια κι αν είναι η επιλογή στην οποία θα καταλήξει ο ταξιδιώτης ένα είναι το σίγουρο. Όταν η διάθεση είναι θετική είτε πρόκειται για αλυσίδα είτε για οικογενειακό ξενοδοχείο τότε όλα διορθώνονται και οι διακοπές μένουν αξέχαστες σε όλους.